1. POSLOVNI PROSTORI IN DELOVNI ČAS

Sedež podjetja - lastnik trgovine:

Erinox d.o.o.
Titova cesta 6
9252 Radenci
Št.reg. SRG 2004/00888 pri Okrožnem sodišču Murska Sobota

Matična št.: 1227220000
Davčna št.: SI57897603
Zavezanec za DDV.

Odpiralni čas:

pon. do pet. od 07:00 - 16:00
sobota od 8:00 do 12:00
nedelja in prazniki zaprto
T: 02 522 30 10
E: info@erinox.si
I: www.erinox.si

 

2. POGOJI NAKUPA

Na spletni strani so objavljene maloprodajne cene. Spletna trgovina je na voljo vsem uporabnikom. Možnosti plačila maloprodajnim kupcem:
• plačilo po predračunu: kupec prejme predračun oz navodilo za predplačilo na v naročilu naveden e-naslov. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke.
• plačilo po povzetju: Ob prevzemu blaga kupec plača blago z gotovino ali karticami, če dostavna služba to omogoča
• plačilo ob prevzemu v poslovalnici Radenci: možno je plačati s kartico ali gotovino
• plačilo z debetno ali kreditno kartico.

Maloprodajo vršimo tudi v naši fizični trgovini Erinox na naslovu Titova cesta 6, 9252 Radenci. Možnost plačila z gotovino in plačilnimi karticami.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
V spletni trgovini imamo poleg redne ponudbe izdelkov tudi outlet ponudbo (zaloge izdelkov iz preteklih sezon, ki so zato znižani).

Cene so predstavljene kot neprečrtana cena, ki v primeru izdelkov Makita pre4dstavlja priporočeno prodajno ceno, ki jo neodvisno od ponudnika določa distributer Makita d.o.o.. V drugih primerih predstavlja najnižjo prodajno ceno v zadnjih 30 dneh pred znižanjem. Če je izdelek znižan, je redna cena prečrtana, poleg nje pa je prikazan odstotek popusta ter nova, akcijska cena, ki je neprečrtana. Redne cene so naše maloprodajne cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.

 

3. POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine ERINOX so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino ERINOX (v nadaljevanju »spletna trgovina« ) upravlja podjetje Erinox d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino, uporabnik pridobi geslo ter vnese elektronsko pošto. E-pošta in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.

Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

4. DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
* b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
* c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
* d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
* e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
* f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
* g) način plačila in dostave,
* h) časovno veljavnost ponudbe,
* i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
* j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

5. OPIS TEHNIČNIH KORAKOV ZA NAKUP OZ. DO SKLENITVE POGODBE

V nadaljevanju vam podajamo opis tehničnih korakov za nakup v spletni trgovini do sklenitve pogodbe.

1. Izbiranje izdelkov v e-košarico (kupec lahko sproti popravlja količine in dodaja ter odvzema)
2. Prehod v nakupni del (kupec vnese želeni naslov in način plačila)
3. Zadnji korak nakupnega dela – potrdilo naročila

• kupec preveri vse podatke, vpiše morebitne kode za popust
• če je zadovoljen, dokončno potrdi naročilo z gumbom Potrdite nakup z obveznostjo plačila
• če ni zadovoljen, se lahko vrne po celotnem postopku nakupa z gumbi ’’nazaj’’ in spremeni vse elemente svojega naročila
• kupec vidi celoten povzetek svojega naročila, vključno z izbranim naslovom, rokom dostave, zneski, načinom plačila


Kupec tak povzetek svojega nakupa prejme po pregledu in potrditvi naročila tudi na e-naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino. V povzetku naročila je tudi povezava na celotna Pravila poslovanja, v katerih ima kupec možnost, da si prenese in shrani Pravila poslovanja (pogodbo o nakupu). Kopijo pogodbe prejme kupec tudi v email sporočilu. Na tak način je kupcu vedno dostopna vsebine njegovega naročila in pa pogodbena določila (Pogoji poslovanja), ki si jih lahko tudi shrani in reproducira.

 

6. CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave,..) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Popust velja za nakupe fizičnih oseb ter pravnih oseb v manjših količinah. Za večje nakupe pravnih oseb vam bomo pripravili prilagojeno ponudbo - pišite nam na info@erinox.si.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen.

7. PLAČILO

Spletna trgovina vam omogoča plačilo po povzetju, ko vam dostavijo pošiljko. Pri prevzemu v poslovalnici Radenci lahko plačate z gotovino ali karticami. Izberete lahko tudi plačilo po predračunu – spletna trgovina vam bo poslala navodila za vplačilo na TRR. Omogočamo tudi plačilo z debetnimi ali kreditnimi karticami Visa in Mastercard.

Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Račun za svoj nakup prejmete v paketu z naročenim izdelkom.

 

8. DOSTAVA

Podjetje Erinox d.o.o. vam zagotavlja hitro dostavo kupljenih izdelkov. Za naročila prejeta v petek po 12. uri, ob sobotah, nedeljah ter med prazniki bodo obravnavana kot prejeta naročila, ki so prejeta v naslednjem delovnem dnevu.

Naročene izdelke boste prejeli najkasneje v roku 5 delovnih dni od naročila izdelka. O roku dostave vas bomo obveščali po e-pošti s poštnimi sporočili (naročilo potrjeno, naročilo zaključeno in poslano). Tako boste s tem seznanjeni s statusom vašega naročila.
Dostava naročenih izdelkov je v delovnem tednu od ponedeljka do petka.

Pri plačilu po povzetju se stroški dostave povečajo za 1,00 €,vam Pošta Slovenije zaračuna storitev odkupnine po svojem ceniku (1,45 € z DDV). Ne glede na način plačila pri nakupih v vrednosti do 99,00 € z DDV zaračunamo strošek poštnine. Pri nakupih nad 99,00€, je poštnina brezplačna!

Stroški dostave:

- 4,00 € - Slovenija
- 15,00 € - Evropa

Podjetje Erinox d.o.o. si bo prizadevalo, da vam bo izdelek dostavljen v navedenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljalca.

 

9. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga preko e-pošte: info@erinox.si ali preko običajne pošte na naslov Erinox d.o.o., Titova cesta 6, 9252 Radenci . Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži (izključno kot paketno pošiljko) odposlati najkasneje v 14. dneh po sporočilu o odstopu razen, če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilu blaga mora biti priložena kopija računa z izpolnjenim zahtevkom, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom.

Stroški vračila blaga bremenijo kupca. Erinox d.o.o. vrne kupnino brez poštnine potrošniku takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, ali po vaši želji izdelek zamenja z drugim izdelkom iz nabora razpoložljivih zalog. V primeru menjave blaga je strošek ponovnega pošiljanja nadomestnega artikla v breme podjetja Erinox d.o.o.

Vse blago ponudnika je take narave in dimenzij, da ga je možno vrniti po pošti – stroške določajo ponudniki poštnih storitev in prenosov paketov.

Izjema pri vračilu blaga so po meri izdelani izdelki, predvsem, a ne izključno, listi za tračne žage, ki jih izdelujemo na natančno mero po želji naročnika. Za te izdelke je naročilo zavezujoče in ga, ko so enkrat izdelani, ni možno preklicati, izdelkov vrniti ali zamenjati.

*Obrazec za odstop od pogodbe: http://www.erinox.si/img/cms/odstop-od-pogodbe.pdf

10. VAROVANJE PODATKOV

Podjetje Erinox d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnika spletne strani Erinox.si v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.


11. KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik Erinox  d.o.o. stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
• pošiljatelj mora biti jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
• treba je spoštovati željo uporabnika, da noče prejemati reklamnih sporočil.


12. PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe se rešujejo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Za obravnavanje pritožb smo Vam vedno na voljo na tel. št. 02 2522 30 10 ali na elektronskem naslovu info@erinox.si

Podjetje Erinox d.o.o. si prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tukaj ponudnik tudi objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



13. SKLADNOST IN STVARNA NAPAKA

Ponudnik spoštuje vsa zakonska določila in dobre poslovne prakse za primer neskladnosti/stvarne napake na kupljenem blagu. Za neskladnosti ponudnik prevzema odgovornost, kadar so za to izpolnjeni pogoji, kot jih navaja Zakon o varstvu potrošnikov(ZVPot-1). Kupcem nudi hitro in ustrezno rešitev morebitnih reklamacij. V primeru stvarne napake prodajalec prevzame vse stroške pošiljanja reklamiranega artikla in morebitnega zamenjalnega artikla.

Stvarno napako lahko potrošnik uveljavlja pri nakupu katerega koli izdelka, če izdelek ne deluje, nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.

Potrošnik lahko od prodajalca najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim. Šele če prodajalec tega ne izpolni, potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine (torej odstopi od pogodbe).

V primeru neskladnosti blaga, ki se pokaže v manj kot tridesetih dneh po njegovi dobavi, ima potrošnik t. i. pravico do zavrnitve – v tem času lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo.

V skladu z ZVPot-1 obdobje, v katerem velja zakonska domneva, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, traja 1 leto po nakupu. Znotraj tega obdobja je dokazno breme na prodajalcu – on je tisti, ki mora dokazovati, da očitane napake ob dobavi blaga ni bilo.


14. GARANCIJA

Garancija velja za določene artikle. Potrošnik garancijo lahko uveljavlja le pri garantu, torej podjetju, ki je dajalec garancije, ali pri njegovemu pooblaščenemu servisu. Podjetje Erinox je pooblaščeni servis za izdelke Makita, ne pa tudi za druge izdelke v ponudbi.

Garant je običajno proizvajalec izdelka, v primeru uvoženih izdelkov pa za proizvajalca šteje tudi uvoznik in distributer izdelka. Prodajalec izdelka je garant le, če izda garancijski list.

V kolikor velja garancija, bo priložen garancijski list oz. bodo potrebni podatki zabeleženi na računu..

 
15. DRUGI POGOJI

Podjetje Erinox d.o.o. si prizadeva za zagotavljanje ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine spletne strani.


Za kakršna koli vprašanja o nakupovanju v naši internet trgovini smo vam na voljo telefonski številki 02 522 30 10 ali na e-mail naslovu info@erinox.si, kjer vam bomo pomagali s čimprejšnjim odgovorom.